Wsparcie techniczne
Utwórz zgłoszenie
w Help Desk
Uzyskaj pomoc techniczną – wyślij zgłoszenie / ticket w naszym systemie
Zaloguj się
do RMM
Połącz się i rozpocznij zdalną sesję w systemie Remote Monitoring and Management
Pomoc zdalna
TeamViewer
Pobierz darmowy TeamViewer, uruchom go i podaj technikowi dane do zdalnego połączenia: Twoje ID i hasło
Napisz do nas
Wsparcie IT:
Konsultacja i doradztwo IT: wsparcie@infocomp.pl
Szpitale:
- wsparcie dla opieki zdrowotnej (“część szara” – InfoMedica):
informatykahd@infocomp.pl
- wsparcie dla opieki zdrowotnej (“część biała” – AMMS):
doszhd@infocomp.pl
- wsparcie dla opieki zdrowotnej (problemy techniczne):
doszhdit@infocomp.pl
Firmy i instytucje:
- firmy i instytucje (MSP – wsparcie IT):
pomoc@infocomp.pl
- firmy i instytucje (MSP – produkty Microsoft 365):
office365hd@infocomp.pl
- firmy i instytucje (MSP – serwis IT):
serwishd@infocomp.pl
Pozostałe (Administrator Help Desk): hdadmin@infocomp.pl
Dlaczego możesz nam zaufać?
Jesteśmy kreatywnym i wszechstronnym zespołem, a nasze usługi oraz wsparcie są na najwyższym poziomie.
Możesz liczyć na nasze wsparcie, profesjonalizm i prowadzenie relacji opartej na zaufaniu.
- Szeroka oferta
- Najwyższa jakość
- Bezpieczeństwo