Certum to najpopularniejszy podpis elektroniczny
Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum
Sprawy urzędowe
- ZUS
- GUS
- Zamówienia publiczne
- Elektroniczne umowy i oferty
- US
- KRS
- CEiDG
- Wszystkie urzędy
Biznes
- Dokumenty HR
- Umowy B2B , B2C
- Podpisywanie na platformach do podpisu
- Dokumentacja wewnętrzna firmy
- Udział w aukcjach elektronicznych
Prywatne
- US
- ePUAP
- e-KRK
- NFZ
- Firmy i osoby prywatne
- Emp@tia
Zapraszamy do naszej firmy
W 30 minut otrzymasz certyfikat kwalifikowany
Zakup podpisu
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Standard
Odnawianie podpisu
Odnowienie podpisu elektronicznego w aplikacji mobilnej SimplySign
Odnowienie podpisu elektronicznego na karcie Certum
Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign
Kilka prostych kroków i podpis elektroniczny lub odnowienie gotowe
Zakup
Umów się i odwiedź punkt sprzedaży – Infocomp
1.
Aktywacja
Wypełnimy wspólnie wniosek.
2.
Potwierdzenie tożsamości
Weryfikacja tożsamości jest niezbędnym krokiem w procesie ubiegania się o kwalifikowany podpis elektroniczny. W tym celu przygotuj dowód osobisty lub paszport.
3.
Instalacja certyfikatu
Certyfikat kwalifikowany zostanie wydany w ciągu 30 minut i wgrany przez naszego operatora na kartę.
4.
Instalacja oprogramowania
Do poprawnego działanie podpisu potrzebujesz:
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum SmartSign
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager
– tylko dla certyfikatów na karcie Certum
– sterowniki do czytnika
U naszych operatorów możesz uzyskać pomoc w instalacji powyższego oprogramowania.
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum SmartSign
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager
– tylko dla certyfikatów na karcie Certum
– sterowniki do czytnika
U naszych operatorów możesz uzyskać pomoc w instalacji powyższego oprogramowania.
5.
Zakup
Umów się i odwiedź punkt sprzedaży – Infocomp
1.
Zainstaluj oprogramowanie
Zanim rozpoczniesz proces odnowienia certyfikatu kwalifikowanego:
– zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager (tylko dla certyfikatów na karcie kryptograficznej),
– zainstaluj oprogramowanie Sun Java Runtime Environment (Uwaga: w pewnych sytuacjach instalacja Javy może wiązać się z obowiązkiem zakupu płatnej licencji, w związku z tym prosimy o zapoznanie się z warunkami licencjonowania Oracle)
– zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager (tylko dla certyfikatów na karcie kryptograficznej),
– zainstaluj oprogramowanie Sun Java Runtime Environment (Uwaga: w pewnych sytuacjach instalacja Javy może wiązać się z obowiązkiem zakupu płatnej licencji, w związku z tym prosimy o zapoznanie się z warunkami licencjonowania Oracle)
2.
Wypełnienie dokumentów
Formalności załatwiamy na miejscu.
3.
Pobranie certyfikatu
Certyfikat kwalifikowany zostanie wydany w ciągu 7 dni od momentu wpłynięcia do Certum poprawnie podpisanego Aneksu. O wydaniu certyfikatu poinformujemy Cię mailowo.
4.
Aktywacja nowego podpisu elektronicznego
Odnowienie podpisu elektronicznego
Aktywacja nowego podpisu elektronicznego
Zakup
Umów się i odwiedź punkt sprzedaży – Infocomp
1.
Aktywacja
Wypełnimy wspólnie wniosek.
2.
Potwierdzenie tożsamości
Weryfikacja tożsamości jest niezbędnym krokiem w procesie ubiegania się o kwalifikowany podpis elektroniczny. W tym celu przygotuj dowód osobisty lub paszport.
3.
Instalacja certyfikatu
Certyfikat kwalifikowany zostanie wydany w ciągu 30 minut i wgrany przez naszego operatora na kartę.
4.
Instalacja oprogramowania
Do poprawnego działanie podpisu potrzebujesz:
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum SmartSign
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager
– tylko dla certyfikatów na karcie Certum
– sterowniki do czytnika
U naszych operatorów możesz uzyskać pomoc w instalacji powyższego oprogramowania.
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum SmartSign
-najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager
– tylko dla certyfikatów na karcie Certum
– sterowniki do czytnika
U naszych operatorów możesz uzyskać pomoc w instalacji powyższego oprogramowania.
5.
Odnowienie podpisu elektronicznego
Zakup
Umów się i odwiedź punkt sprzedaży – Infocomp
1.
Zainstaluj oprogramowanie
Zanim rozpoczniesz proces odnowienia certyfikatu kwalifikowanego:
– zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager (tylko dla certyfikatów na karcie kryptograficznej),
– zainstaluj oprogramowanie Sun Java Runtime Environment (Uwaga: w pewnych sytuacjach instalacja Javy może wiązać się z obowiązkiem zakupu płatnej licencji, w związku z tym prosimy o zapoznanie się z warunkami licencjonowania Oracle)
– zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania proCertum CardManager (tylko dla certyfikatów na karcie kryptograficznej),
– zainstaluj oprogramowanie Sun Java Runtime Environment (Uwaga: w pewnych sytuacjach instalacja Javy może wiązać się z obowiązkiem zakupu płatnej licencji, w związku z tym prosimy o zapoznanie się z warunkami licencjonowania Oracle)
2.
Wypełnienie dokumentów
Formalności załatwiamy na miejscu.
3.
Pobranie certyfikatu
Certyfikat kwalifikowany zostanie wydany w ciągu 7 dni od momentu wpłynięcia do Certum poprawnie podpisanego Aneksu. O wydaniu certyfikatu poinformujemy Cię mailowo.
4.
INFOCOMP - autoryzowany partner
CERTUM by ASSECO
Zapraszamy do współpracy
Masz pytanie?
Skontaktuj się znami!
0%
Szybkość
0%
Niezawodność
0%
Pasja
Zapraszamy do współpracy
Masz pytanie?
Skontaktuj się znami!
0%
Szybkość
0%
Niezawodność
0%